Monday, June 06, 2005

Aku Kadangkala Tak Percaya Aku Dah Jadi Seorang Ayah

Aku kadangkala duduk saja-saja, tersenyum sorang. Rupa-rupanya aku dah jadi seorang ayah. Rasa baru semalam aku bujang, rasa baru semalam aku lafaz nikah, rasa baru semalam aku ....... Perasaan seperti itu selalu berlaku, cuma apabila melihat wajah anakku yang comel tersedar kembali daripada lamunan dan tersenyum sendiri. Dah jadi ayah rupanya aku.

Kenangan menjadi ayah ini memang menarik. Nanti aku ceritakan satu persatu. Masa tak mengizinkan. Cuma nak coretkan sikit tinta di laman ini. Nanti kita sambung ye!

1 comment:

Anonymous said...

Wahhh....ni yg tension ni. Ni yg terasa nk kawin je ni. tapi takpe FAMA tak kasi lampu hijau lagi. Tahniahlaa buat abg kita ni. Haa...dahlah dapat isteri yg berseri, dapat anak pun yg comel lagi kacak. Aduihhhh....sungguh bertuah hidup abg. Maka kepada Allah kita mengucap kesyukuran. Ameen.